Hallo allemaal, ik wilde graag weten welke bandenspanning jullie gebruiken voor jullie banden, vooral degenen die net als ik de Pilot Power hebben! Sommige bandenhandelaars zeggen 2,5 voor en 2,9 achter. Anderen, zoals op internet, 2,3 voor en 2,5 achter! Op de Michelin-website kon ik de drukgegevens in ieder geval niet vinden voor ons model, dat niet in de motorselectie staat! Ik gebruik voorlopig 2,3 (of iets meer) voor en 2,5 (of iets meer) achter.
Wat vinden jullie?
Dan is er een vraag die me bezighoudt: waarom heb ik, door altijd op internet te lezen, ontdekt dat velen die op het circuit rijden, minder druk in de voorband doen dan in de achterband? Ik las bijvoorbeeld over iemand die de Michelin Pilot Power op het circuit had geprobeerd en de druk van 2,3 voor naar 2,0 en achter van 2,5 naar 1,9 had verlaagd??
Hallo allemaal
Wat vinden jullie?
Dan is er een vraag die me bezighoudt: waarom heb ik, door altijd op internet te lezen, ontdekt dat velen die op het circuit rijden, minder druk in de voorband doen dan in de achterband? Ik las bijvoorbeeld over iemand die de Michelin Pilot Power op het circuit had geprobeerd en de druk van 2,3 voor naar 2,0 en achter van 2,5 naar 1,9 had verlaagd??
Hallo allemaal