BMW F800 Forum banner
61 - 80 of 94 Posts
Nie, dyskusja "Przydatne linki" jest otwarta, a blog jest jego, on musi to zrobić, jeśli chce, musi umieścić go w tej dyskusji, gdzie zgłaszane są linki zewnętrzne do forum. Dyskusja otwarta przeze mnie służy do wyszukiwania interesujących wątków, a nie linków zewnętrznych.
 
Myślę, że może to zainteresować wiele osób..... Oryginalny filtr paliwa Mahle jest już dostępny, ale dziwne, że nie u dealera, ale na motorworks.co.uk, paczka dotarła wczoraj, kod Mahle pasuje, jak tylko wrócę z wakacji, wymienię go...
 
Discussion starter · #72 ·
Cześć wszystkim, apeluję z całego serca do waszego większego doświadczenia i dołączam do publiczności, która po pięknej przejażdżce swoim motocyklem nie była w stanie wrócić do domu, chyba że z pomocą drogiego holownika, "drogiego", ponieważ kosztowało mnie to 200 euro... Objawy są typowe, piękna dziura przy ponownym otwarciu przepustnicy, przez sekundę silnik jakby się dusił i nie ciągnął; motocykl, który po zaparkowaniu i wyłączeniu na słońcu nie chce się uruchomić... lub jak dzisiaj na autostradzie Lecco-Sondrio, gaśnie na szóstym biegu i nie chce się uruchomić... Po powrocie zdemontowałem regulator pompy paliwa i w dolnej części znalazłem mały otwór... czy to normalne?
 
Dzięki współpracy z Bellinassu zrozumiałem, że problem z moim f 650 gs nie jest związany z pompą paliwa... Poradził mi, żebym odłączył przewód paliwowy i przekręcił kluczyk... i... piękna fontanna 100 oktanów [emoji6], więc zasilanie jest w porządku... Przenoszę się do tematu stator/regulator napięcia
 
Cześć kajak, bardzo mi przykro... potem z nadejściem pięknych dni zawsze przykro jest zostać bez dwóch kół... Ja w swoim po wymianie statora/regulatora wciąż mam problemy, motocykl ma trudności z uruchomieniem się lub po uruchomieniu nie trzyma obrotów i gaśnie podczas przyspieszania... być może wciąż mam problemy z pompą lub regulatorem... Zaniosłem go do warsztatu i czekam na werdykt ... co za gówno
 
170 euro i strach minął... Kupione nowe, wymienione, odpaliło za pierwszym razem. Teraz dostaję również nową pompę i filtr, ale myślę, że to nie zaszkodzi... oba kupione za około 38 euro z wysyłką na autodoc, oryginalny filtr Mahle, "kompatybilna" pompa konkurencji, miejmy nadzieję
 
Pompa działa, więc na razie jej nie zainstalowałem... Wymieniłem tylko modulator i gotowe. Jeśli będę miał czas, spróbuję przetestować nowy, ale już mam problem, w tym sensie, że złącze jest inne, więc musiałbym zrobić prowizorkę, żeby uniknąć przecinania kabli nowego modulatora.
 
61 - 80 of 94 Posts