BMW F800 Forum banner

Witajcie wszyscy!

4.8K views 21 replies 11 participants last post by  josepinto767  
#1 · (Edited)
Nazywam się Jeremy.
Niedawno kupiłem F800 GS z 2024 roku. Mam go od nieco ponad 3 tygodni. Do tej pory tylko 350 km na motocyklu.

Jeżdżę od 22 lat i to mój czwarty motocykl.
Poprzednie motocykle:
2001 Kawasaki ES500 (Ninja)
2003 Suzuki GSX R750
1997 Honda CBR1100xx Superblackbird

Mężczyzna, żonaty z dorosłymi dziećmi, po czterdziestce i mieszkam w Kanadzie w południowo-zachodnim Ontario.

Czekam z niecierpliwością na radość, jaką daje jazda GS-em!

#2 ·
Witamy na forum, Jeremy. Właśnie kupiłeś F800GS z 2024 roku? Jesteś tego pewien? Z tego, co wiem, BMW zaprzestało produkcji serii F800 w 2017 roku i zastąpiło ją serią F850GS, a następnie serią modeli F900, które, jak sądzę, są obecnie sprzedawane w tym roku. :unsure:

#3 ·
Witaj na forum, Jeremy. Właśnie kupiłeś F800GS z 2024 roku? Jesteś tego pewien? Z tego, co wiem, BMW zaprzestało produkcji serii F800 w 2017 roku i zastąpiło ją modelem F850GS, a następnie serią modeli F900, które, jak sądzę, są obecnie sprzedawane w tym roku. :unsure:
😆 Tak, jestem pewien tego, co kupiłem.
BMW przywróciło F800 GS na rok 2024.
Ze strony BMW Motorrad Canada:
Image

Ciekawe, bo kiedy czytałem instrukcję obsługi, pojemność skokowa wynosiła faktycznie 895 cm3.
Model 2024 F900 GS MA RÓWNIEŻ 895 cm3, ale zyskuje wzrost mocy dzięki innym ulepszeniom mocy.

#4 ·
Jak zwykle nazwy modeli BMW są bardzo mylące. Silnik to bliźniak o pojemności 900 cm3, ale nazywają go modelem F800, więc musieli stłumić motocykl, tak jak zrobili to z moim F650GS i późniejszymi bliźniakami F700GS. Ta firma doprowadza mnie do szału swoimi nazwami modeli. To irytujące opisywać komuś swój motocykl jako model F800GS, a następnie próbować powiedzieć mu, że w rzeczywistości jest to bliźniak o pojemności 900 cm3, który został stłumiony, aby działał jak motocykl o pojemności 800 cm3. :rolleyes:

#6 · (Edited)