Zerwałem linkę sprzęgła w moim F800ST z 2010 roku kilka tygodni temu, a kiedy kończyłem wymianę dzisiaj, poczułem się trochę niepewnie co do prowadzenia, ponieważ wydaje się, że kabel jest ściskany przez prawy widelec, gdy kierownica jest w pełni skręcona w prawo.
Sprawdziłem zdjęcia w pierwszym poście w tym wątku, który znalazłem, który, jak zdaję sobie sprawę, nie jest dla ST, ale przynajmniej to coś: https://f800riders.org/forum/showthread.php/315425-2013-F800GT-throttle-cable-re-routing-advice
Mój kabel robi coś podobnego: zaczyna się od dźwigni, przechodzi pod czarnym panelem z trójkątnym dnem siedzącym za komorą zapłonu/klucza, przechodzi między widelcami i nad uchwytem kabla siedzącym tuż nad chłodnicą, a następnie dalej przez osłonę termiczną chłodnicy, nad pokrywą zaworów i w dół do siłownika sprzęgła. Zdjęcia:
Oto ściskanie, o którym mówię:
Zapomniałem zrobić zdjęcia konfiguracji poprzedniego (uszkodzonego) kabla przed rozpoczęciem pracy, ponieważ nigdy nie wyobrażałem sobie, że będzie to tak trudny/mylący proces. Więc nie wiem, jak było wcześniej. Nie widzę, jak można go poprowadzić inaczej, ale trochę się martwię, że zostanie uszkodzony przedwcześnie. Więc jeśli możecie udzielić jakiejkolwiek informacji zwrotnej i wglądu z własnego doświadczenia lub z sprawdzenia własnych motocykli, byłbym naprawdę wdzięczny. Dziękuję!
Sprawdziłem zdjęcia w pierwszym poście w tym wątku, który znalazłem, który, jak zdaję sobie sprawę, nie jest dla ST, ale przynajmniej to coś: https://f800riders.org/forum/showthread.php/315425-2013-F800GT-throttle-cable-re-routing-advice
Mój kabel robi coś podobnego: zaczyna się od dźwigni, przechodzi pod czarnym panelem z trójkątnym dnem siedzącym za komorą zapłonu/klucza, przechodzi między widelcami i nad uchwytem kabla siedzącym tuż nad chłodnicą, a następnie dalej przez osłonę termiczną chłodnicy, nad pokrywą zaworów i w dół do siłownika sprzęgła. Zdjęcia:



Oto ściskanie, o którym mówię:
Zapomniałem zrobić zdjęcia konfiguracji poprzedniego (uszkodzonego) kabla przed rozpoczęciem pracy, ponieważ nigdy nie wyobrażałem sobie, że będzie to tak trudny/mylący proces. Więc nie wiem, jak było wcześniej. Nie widzę, jak można go poprowadzić inaczej, ale trochę się martwię, że zostanie uszkodzony przedwcześnie. Więc jeśli możecie udzielić jakiejkolwiek informacji zwrotnej i wglądu z własnego doświadczenia lub z sprawdzenia własnych motocykli, byłbym naprawdę wdzięczny. Dziękuję!